marți, 3 iunie 2008

Statusuri pentru Yahoo Messenger

* Le stiu pe toate ….da-s maritate
* La multi ani celor cu nume de buruieni
* mare e gardina lui Dumnezeu cu portile deschise si prostii sar gardu…
* Nu Ma Supar Ca Vorbesti Asa De Mult..Atata Timp Cat Tu Nu Te Superi Ca Eu Nu Te Ascult
* Fara BUZZ ca-mi deranjezi neuronii … Nu deranja daca te simti cu musca pe caciula
* Barbatii sunt ca jocul de carti. Ai nevoie de o INIMA sa ii cuceresti, de o TREFLA sa te casatoresti, de INIMA NEAGRA sa ii suporti, de o CRUCE sa scapi de ei
* Un barbat intelept nu isi contrazice nevasta. El asteapta pina o face ea singura.
* Cum iti asterni, cum vine altul si se culca in locul tau
* De profesie gigolo - caut loc de munca
* Mai ti minte mai, draga Marie .. Cand eu te iubeam .. si tu erai vie .. Da` erai mica Mariuta .. nu stiai ca alea cresc pe .. Puta!!
* The voices in my head are speaking .. can’t understand SHIT it`s SPANISH!
* Da`mi un motiv bun si posibilitatile sunt infinite!
* Man, my penis is so big if I laid it out on a keyboard it’d go all the way from A to Z
* Ca tot vor egalitate, in caz de al III-lea razboi mondial femeile ar primi pusti iar barbatii pustoaice
* Cei mai buni magicieni sunt barbatzi: fut si dispar?
* As vrea sa fie ceva intre noi? dar mai mult in tine!
* Daca-s avea fata ta mi-as da parintii in judecata?
* A pretty girl can kiss a guy?a bird can kiss a butterfly?the rising sun can kiss the grass?but you my friend!! yes you!! YOU CAN KISS MY ASS !!!
* Dumnezeu a facut cerul,pamantul..apele..te-a facut pe tine? eh … pana si Dumnezeu mai greseste!!
* Oglinzile nu pot vorbi?dar ce noroc pe tine ca nu rad?
* Hello, welcome to my away message, how may I ignore you today??
* Oricine are dreptul sa fie prost,dar unii abuzeaza de acest privilegiu!
* Hell was full, so I?m back!
* spersanutiiamulttimpsacitestistatusulasta
* Enervez?? in rate lunare!
* Am un iepuras dragutz? nu refuza dacal futzi? e grasut e foarte dur? si-a bagat 1 ou in cur? si mai zice ca-i tampit? strigand Paste Fericit!
* Le doresc la toti dusmanii mei 3 masini in fatza casei: Salvarea, Politia si Pompieri!
* O femeie trebuie sa faca 70 de lucruri: 69 si cartofi prajiti !
* Ce par frumos ai?? pacat ca iti iese din nas !
* Vopsesc lampile de la T.V ?. poate o sa vad color !
* Vand Rotweiller. Mananca orice si ii plac foarte mult copiii?
* Consumul execesiv de fasole dauneaza grav sanatatii celor din jurul tau?
* Caut cu lumanarea? gasesc aproape orice !
* N-am nici o problema cu alcoolul ?! beau, ma imbat, cad pe jos? nici-o problema !
* Daca femeia ar fi buna la ceva, si Dumnezeu ar avea una?
* Cine vrea plictiseala???. o dau pe gratis !
* Tanar , chipes , cu bani multi , mashina scumpa caut status?
* La mine inspiratia e ca ciclul? vine o data pe luna !
* Sunt perfect sanatos? mi`au spus vocile !
* Cu coasa printre vecini?
* Ce dai bah, nu stii sa-njuri ???
* Napoleon e mort, Einstein e mort, Mihai Viteazul e mort :(( si nici eu nu ma simt prea bine?

Niciun comentariu: